Formateur Elio Di Rupo presented final nota.Elio Di Rupo heeft zijn nota voorgesteld.

Formateur Elio Di Rupo heeft maandagnamiddag zijn nota voorgesteld.

In de nota ligt de focus op vijf grote hervormingen die nodig zijn voor de toekomst van België.

Er was ontzettend veel pers aanwezig.

Tv camera’s stonden op de eerste rij. Fotografen (alle agentschappen) moesten er maar ergens achter of onder gaan staan. Toch lukte het me om een aantal heel rake beelden te maken. Ook doordat dhr di Rupo heel netjes de hele zaal doorkijkt, waarvoor mijn dank. Na een uur tweetalig voordragen van de nota, ging ik nog wat creatieve effecten uit de oude doos halen, zoals zoomen tijdens de opname. Ik vind de resultaten heel ok, en door m’n rare hoeken en effecten ook heel anders dan wat de agentschappen aan foto’s leveren. Bovendien bewerk ik al mijn foto’s vanuit RAW, waardoor ik niet erg snel ben, maar qua kleur en contrast wel meer pit in m’n beelden krijg. Nu maar hopen dat Belgische, Vlaamse en internationale fotoredacties m’n beelden ook kopen via ImageDesk. Of plukken ze toch weer wat van de vertrouwde Belga Photonews, Isopix of Reporters banken ? Of zal ik de gekste beelden ook via Reporters distribueren.. Ach ja, genoeg vragen zo vlak voor de vakantie. ‘t eerste beeld is al verkocht via ImageDesk. Mooi zo!

Elio di Rupo presenteert eindnota 04072011

 

di Rupo prestenteer formatienota

Pictures of Elio di Rupo presenting his final proposition to the Belgian press and the parties after more than a year of negotiations.All images for sale at ImageDesk.be

This slideshow requires JavaScript.

